الأحد، 18 مايو 2008

وحشتيني يا فرنسا






للمره الاوله بغير طريقة كتابتي


اول مرا احس بالاحساس ده واني فعلا مفتقده شخص واني اعرف اني بحبه اووي كدا

فرنسا غابت عنا بدون سابق انزار سابت لنا رساله مبهمة مش فاهمين منها اي شئ

ومش عارفين هي زعلانه من ايه اي ظروفها ايه اللي بتفكر فيه

سابتنا واحنا مشغولين عنها وبنفكر هي فين وفيها ايه

انا عارفة انها بتدخل وبتشوفنا واحد واحد

لانها بتحبنا زي ما بنحبها

وانا حاسة انها بتيجي عندي لان كلامي وحشها

قولت اقولها كلام عوزاها تعرفه وتحسه

اني بحبها اووي

مفتقداها اووي

وخايفة عليها اووي

وعوزاها تيجي وتنور البوست بتوقيع اسمها عليه

ده كفايه عندي انها بس تيجي وتقولي شكرا

بس اعرف انها بخير

انا عارفة يا فرنسا انك مش انانية

وانك بتحبينا زي ما بنحبك

واننا صعبانين عليكي

وهتقدري قلقنا وخوفنا عليكي

وهترجعي مش كدا

وحيات اغلي شئ عندك

تطمنينا عنك

وتنورينا من تاني

عارفة وحشني منكفتك مع عبده الرايق

وكلامك اللي كلنا بنحبة والمداونه المضلمة من غيرك


مش عارفة اقولك ايه تاني
غير
















بحبك وارجعلنا ونورينا من تاني

اختك
رودي

هناك 55 تعليقًا:

فاتيما يقول...

رودى
البوست بتاعك كان وش الخير
و فرنسا رجعت بالسلامة
مكتبتيش البوست دا من بدرى ليه؟؟؟

بنوته مصرية يقول...

فاتيما

والهي لو كنت اعرف كدا كنت كتبته من بدري

علي فكره اتصلت بيكي علي البيت علشان اقولك انها جت

بس محدش رد وشوفت علطول ردك

عرفت انك عرفتي

ربنا ما يحرمنا من بعض ابدا ويدوم المعزة والمحبة بينا

تحياتي يا قمر

Mafrousa يقول...

الحمد لله يا رودى

فرنسا رجعت

Soooo يقول...

فرنسا دي خلاص بقت حته مننا
بجد انا ماكنتش متخيل ازاي مش هقدر ادخل عندها واقرى مواضيعها وكلامها

الحمدلله انها رجعت ويارب يتم شفاها على خير ان شاء الله



انتي جدعه قوي يا رودي
بجد والله جدعه وانا باحسك حماتي




سلاموووووووووز

(احمد سكر ) يقول...

الحمد لله

انها بخير

وفعلا البووست بتاعك كان خير

ربنا يزيد المحبه والالفه يارب بينكم


احمد

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

رودى
حمد لله على سلامة مدام فرانسيز قصدى فرنسا هانم ربنا ما يحرمنا منها ان شاء الله يارب ولا يحرم المدونين من بعض
-------------------
موضوع اعتزارك فى التعليق عندى ده من سوء حظى وعرفت انى يومها انتى كنتى فى فرح بس باذن الله تتعوض المره الجايه واتشرف بلقاءكم كلكم ان شاء الله

Abo 7anf يقول...

الحمدلله رجعت بالسلامه

بنوته مصرية يقول...

مفروسته حبيبه قلبي

الحمد الله وانتي من اول من بشرني بلبشرة الحلوة

اموووووووووووووووه علي اخبارك الحلوة يا قمر

بنوته مصرية يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
بنوته مصرية يقول...

سوووووووووو

اه غصب عنك حماتك هو انت تعشم البنت وبعدين تخلع ولا ايه
ههههههههههههه

الحمد الله يا سوو علي رجوعها مبسوطة مش متخيله كنت هرد عليكم ازاي لو مكنتش رجعت

الحمد الله ربنا يديم المحبة والمعروف اللي بينا

تحياتي يا عريس بنتي

بنوته مصرية يقول...

سكر ابو محمد

ميرسي جداا واللهم آآآآآآآآآآمين يارب العالمين

والحمد الله رجوعها بلسلامه

وان شاء الله معزومين كلكم علي حاجه ساقعه يوم الخميس في حفل التوقيع مداونات للجيب بمناسبة رجوعها لينا شفاها الله وعفاها يارب

تحياتي لك

بنوته مصرية يقول...

رئيس جمهورية نفسي


حودا ده من سوء حظي خيخه لما قالت ليا بعد كدا زعلت انك كنت موجود ومشوفتكش والله لو اعرف قبلها كنت اعتزرت عن الفرح

هو انا عندي اغلي من اخواتي
المرا الجاية ان شاء الله

هو انت مش هتيجي حفل التوقيع للمداونات للجيب ؟

بنوته مصرية يقول...

ابو حنف

الحمد الله وربنا يتمم شفائها علي خير

تحياتي لك

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

انا عايز الساقع بتاعى ديلفرى على البيت لو سمحتم واحدة حلاوه فرنسا وواحده بتاعت الحفله
للاسف يا رودى مش حقدر والله لانى ما بينى وبين القاهرة 11 ساعه سفر اوعى وشك يعنى
بس ان شاء الله المره الجايه الى حاجى فيها حعمل بلاغ قبلها

بنوته مصرية يقول...

حودا

اه عارفة اني مشوارك بعيد

طيب خيرها في غيرها ان شاء الله الصباغ اكيد هيعمل تغطية باليوم كلة اصلة المتحدث الرسمي بتاع البلورجية

تحياتي وسلامي

صاحب المضيفة يقول...

الواحد مش عرف يتخيل النت من غير خالتي فرنسا


يارب ردها لينا بالسلامة يارب


دمت بخير

PrInCeSS BeRy يقول...

بجد ربنا يخليلك فرنسا يا رودى انتى شكلك بتحبيها اوى وكنتى قلقانة عليها بس الحمد لله رجوعك بسلام يا فرنساااااااا لرودىىىى ولينا كمان

خمسة فضفضة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الحمد لله يا رودي فرنسا رجعت بالسلامه
والحمد لله انها بخير
ربنا يطمنا علي الجميع ويبعد عن الكل اي حاجه وحشه

سلام

غير معرف يقول...

جميلة كلماتك يا رودي

وما أجمل شعور الحب للآخرين


أتمنالك داوم التوفيق


أخوكِ نيجــر

بنوته مصرية يقول...

صاحب المضيفة

فعلا والله عندك حق

ربنا يحبب فيها الناس كمان وكمان ويرجعها لنا بلسلامه

بنوته مصرية يقول...

بيروووو

بحبها جداا زي اختي الكبيرة

ولو عرفتيها هتحبيها كمان

ميرسي يا قمر

ادعيلها بلشفاء ودوام الصحه

بنوته مصرية يقول...

خمسة فضفضة

ميرسي يا قمر

الحمد الله انها رجعت لنا بلسلامه

اللهم آآآمين
تحياتي

بنوته مصرية يقول...

احمد سعيد

ربنا يخليك وميرسي لمرورك وزيارتك الدائمه

تحياتي

غير معرف يقول...

ايه المشاعر الحوة دي اللي جمعتكو؟ بصوا انا معرفش من هي فرنسا بس واضح اني هعرفها قريب من كلامكو وخوفكو عليها وبعد هنا عنكو خلاكوا تعملوا كده
انا حبيت اللي بينكو ده أوي
ربنا يديم الحاجات الحلوة بينكو على طوووووووووول

غير معرف يقول...

حمدلله على سلامتها
وادام الله هذا الود وطيبة القلب بينكم

تحياتي
و
محبتي

Desert cat يقول...

الحمد للهف رنسا عادت الى ارض الوطن بسلام
ربنا يتم شفائها على خير
ميرسى اوى يا رودى على شعورك الطيب

عبده الرايق يقول...

الحمد لله فرنسا رجعت ونحن فى انتظار المساعدات الماليه لفرنسا
كل المساعدات يتلقاها العبد لله عبده الرايق
واهى فرصه
تحيه لقلمك المبدع يا رودى
ومبروك لينا فرنسا

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

جميلة اوى يا بنوتة مشاعرك دى...

وكويس انها رجعت بالسلامة...ربنا يجمعكم على الخير

احمد الجيزاوى يقول...

شعور جميل جدا ان يكون هناك مثل هذة المشاعر من الوفاء والحب
انا اضم صوتى الى صوتك عودى يا استاذة يا معلمه يا كبير ة
تحاتى
احمد الجيزاوى

مروة الزارع يقول...

انا مكنتش اعرف حاجة خالص يا رودى عشان كنت بعيدة شوية عن المدونات بس لما عرفت زعلت جداااااااا

يارب يشفيها يارب دايما ويبعد عنها كل سؤ

قلب صغير يقول...

هو انا معرفش مين خالتي فرنسا
بس اكيد حد يستاهل الحب ده
حمد الله علي سلامتها واتمني اعرفها بجد

كلاكيت تانى وتانى يقول...

ازيك يارودى اية اخبارك هشوفك الخميس ولا لا بجد نفسى اشوفكم كلكم تانى وحشتونى جداااااااا
بوسا جميل وفاتحة خير برجوع فرنسا ربنا يخلى الحب والتواصل بيننا بس انا عاوزة كلنا نتبنى حملة لنضع الثقة فى حد فينا يكون قادر يوصل للكل لو حصل لحد حاجة لازم نطلع من ورا الكى بوردات ومينفعش حد فينا يتعب ومنروحلوش او منقدرش نوصلة
تبنى معى الحملة انا هكتب لخيحة كمان
تحياتى

Unknown يقول...

رودى اتمنى تنورينى فى مدونتى وتشاركى معانا
فى حملة اطفال الشوارع

تقبلى تحياتى

أبو خالد يقول...

أبنتى الغالية رودى
أنتى قلبك جميل
و روحك شفافة
و أحنا أسرة كبيرة
و معك أدعوا لفرنسا بالشفاء العاجل
و العودة السريعة لعالمنا الجميل

بحبك يامصر يقول...

ربنا يشفيها يارب
الواحد كده اطمن انه لو غاب شويه حد هيسأل عليه
تحياتى لقلمك

فاتيما يقول...

إيه بقى ؟؟
هوه البوست دا موعود بالسؤال عن الغائبين لأسباب مجهولة و لا إيه ؟؟
رودى أنا بعتلك إيميل على الميل الموجود فى البروفايل بتاعك موش عارفة وصلك و لا لأ ...
بس كنت بسألك عن نوران مفيش أخبار جديدة عنها
أنا عارفة إنها الخميس و الجمعة عند مامتها
بس يا ترى إيه السبب المهم الخطير اللى يخليها متجيش الحفل المهم دا و هيا كانت من أشد المتحمسين ليه
يا رب المانع يبقى خير
و لو عرفتى حاجة طمنينى يا رودى
أنا حطيت الإيميل بتاعى فى أعلى المدونة بتاعتى
و النبى طمنينا لو وصلتى لأى معلومات
تحياتى ليكى يا حبيبتى و لنور العسولة
و كنت سعيدة جدا لما شوفتك و اليوم كان حلو قوى
مكنش ناقصنا غير وجود خيخة وسطنا
سلااام

دكتور حر يقول...

فرنسا دي قمة التأثير فعلا
وربنا يتم شفاها على خير



بس ما شاء الله
بنتك كلت الجو يوم الحفلة


ربنا يخلي هالك ان شاء الله

واحد من البلد دى يقول...

مستنى حضرتك..
ليكى عندى علاوة..
تعالى خديها

بنوته مصرية يقول...

مها

انتي لو عرفتي فرنسا هتحبيها علطول

لانها اطيب واحن اخت لينا هنا في بلوج

ميرسي يا قمر لمشركتك

بنوته مصرية يقول...

عبد الرحمن

ربنا يخليك وميرسي علي الدعوة الحلوة دي

تحياتي لك

بنوته مصرية يقول...

قطيتي

الحمد الله ربنا يرجعها لنا بلسلامه ومش يحرمنا منها

ربنا يخليكي لينا يا قطتنا
تحياتي

بنوته مصرية يقول...

عبده الرايق

ههههههههههههه
منساعدات لفرنسا برضة ولا لي مستر عبده

ربنا يخليك يا عبده وميرسي خالص

بنوته مصرية يقول...

ELGaZaLy


يارب يجمعنا كلنا بخير

تحياتي لك

بنوته مصرية يقول...

احمد الجزاوي

ميرسي يا احمد ولو سمحت علي صوتك شويا كمان

سلامي لعروستك

بنوته مصرية يقول...

مروة

حمدالله علي سلامتك يا جميل

ربنا يرجعها لنا بلسلامه

تحياتي وسلامنا لي محمود

بنوته مصرية يقول...

قلب صغير

طبعا تستاهل واكتر كمان انت متعرفش غلوتها عندنا

تحياتي

بنوته مصرية يقول...

كلاكيت تاني وتاني

انا معاكي والله فكرة حلوة اووي وانا معاكي شوفي نعمل ايه

تحياتي لكي يا قمر

بنوته مصرية يقول...

هيثم

حاضر من عنيا

تحياتي لك

بنوته مصرية يقول...

بابا ابو خالد

ميرسي انا كل الكلام ده ربنا يخليك لينا يارب ويطول عمرك

تحياتي

بنوته مصرية يقول...

بحبك يا مصر

ربنا ما يجب ليك ولا لينا حاجه وحشة ودائما منورنا كدا

تحياتي لك

بنوته مصرية يقول...

فاتيما

هي الحمد الله بخير
واتقابلنا يوم الجمعه
ومعلشي غبت شويا اعبال ما جيت البيت

هبقي ابعتلك التفاصيل في الايميل
تحياتي

بنوته مصرية يقول...

دكتور محمد

ربنا يخليك يارب ونشوف ولادك كدا بيلعبو مع نور

لك تحياتي

بنوته مصرية يقول...

واحد من البلد دي


بجددددددددددددد

ربنا يخليك هروح حالا اشوف ايه هي العلاوة

لك تحياتي

Ky يقول...

هاي رودي
الشعر دا حلوة بس مين فرنسا؟ ابله كامل؟
ما عرفتش انها ماتت...
شوف وشك بخير ان شاء الله
ميكة

بنوته مصرية يقول...

ميكه مش فاهمة هي مين اللي ماتت
وابلة كامل ؟
رسالتك فيها الغاز

ياريت توضحيها

تحياتي