السبت، 24 مايو 2008

أجمل يوم في حياتي




بصراحه من كتر التغطية اللي شوفتها عند اصدقائي محتارة اقول ايه ولا ايه
اليوم كان جميل بكل المقايس وكنت مبسوطة اووي والناس فرحانه وسعيده
اول مرا اشوف الحب والموده والصداقة والاخوة دي
بجد انا فخورة اني من المداونين المصرين وفخورة اني بينكم وبينا الاحترام والحب والموده والخوف علي بعض كدا
هكيلكم بقي اليوم بدا معايا ازاي من اوله
اليوم بدا اني قمت مبسوطة ومستنية الساعه تيجي 6 علشان انزل واشوفهم بفارغ الصبر

والحمد الله اليوم عدي بسرعه وجيت انزل طبعا بنوتي حبيبه قلبي شبطتت فيا لبستها وجت معايا

رحت علي المكتبة وانا مبسوطة اني هشوف ناس كتيرة اول مرا اشوفهم

طلعت علي السلم لقيت بنات وشباب كتيرة علي السلم وزحمة يا دنيا زحمة

دخلت وسلم علي ابراهيم عادل ( مداونه انا وانا ) واشتريت كتابه طبعا المسحوق و الارض الصالبة
وكمان لقيت ناس اول ما شافتني خطفو مني نور علطول طبعا خاطيبها الرسمي

عم الشباب والرياضة سووو ( عجوز وعنده 30 سنه )0
وبعد كدا لقيت ( آآبي هانم بتنجان ) ماسكه خطيبها ( اسلام ) يا حبة عيني ومسكه ودنه رغي رحت قولت لها طيب ممكن اسلم ورخمت عليها ورخمت عليا راحت نور بنوتي اخدت حقي ولزقت فيها وفضلت شيلاها علي قلبها وبتلعب في اي حاجه هي لبساها ربنا يسعدها ويوفقها مع خطيبها البت دي بحبها اووي لانها طيبة وحبوبة وخدومه اووي
وطبعا سلمت علي فاتيما واخذتني بلحضون بتاعها الجميل الحنين وسلمت علي نورونورالحقيقة كانت رخمة اووي لانها كانت لسة صاحية من النوم فكانت بتتقل علي فاتيما
وبعد كدا آبي اخذتني وعرفتني بابونا كلنا ( ابو خالد ) وبجد انا حسيت انه فعلا اب لينا كلنا انسان بسم الله مشاء الله وشة كلة نور وايمان انسان محترم جداا وطلب مني اقوله يا بابا وبرغم الكلمة صعبة عليا لكن هو يستاهلها وربنا يدوم عمرة ويخليه لي اولاده ولينا
بعد كدا جت سلمت عليا سحر ( مداونه مفقوعه مرارتها من حماتها ) والحقيقة لقيتها حاجه كدا صغننه ورقيقة ومن هنا بناشد فيفي تخف علي البنية شويا البنت هتختفي من فقعتها من فيفي .

بعد كدا جت حبيبه قلبي اماني ( اخر العنقود ) وشدتني من ايدي وعرفتني بشخصية محترمه جداا بعتز بصدقتها اخي آنس ( صاحب المضيفة ) طبعا التخمين في اليوم ده مش بينجح بنسبة كبيرة لان كل التخيلات اللي كنت متوقعاها كلها مش مظبوطه واني لقيتهم غير كدا وطبعا للاحسن وسلمت علي اخوها الدكتور محمد ( دكتور حر ) انسان في غاية الاحترام فعلا علي رئي البت خيخه انها حقا عائلة محترمه


وطبعا كان نفسي اشوفها بس كالعاده طلعت خيخه ومجتش وبعتت ليا رسالها بتعتذر وبتبلغ اعتذارها للجميع



وطبعا شوفت واتعرفت علي اخي احمد (سكر ) انسان محترم جداا ربنا يخلية لي اولاده ، وكمان سلوي (رئيسة حزب الاحلام ) ونونا (كلاكيت تاني وتاني ) اتنين بحب اتابعهم طبعا سلوي اول مرا اشوفها انسانه محترمه خالص وحبتها اكتر ونونا شوفتها قبل كدا مرا بس محصلش نصيب وقعدت معايا كتير
وطبعا باركت للعروسين احمد الجزاوي وشاهندا علي خطوبتهم وعقد قرانهم ووعدونا بانهم هيعزمونا في الزفاف ان شاء الله
وسلمت طبعا علي هيثم الدهشان وكمان شوفت احمد الصباغ وكاالعاده بيصور وبيعمل التغطية طبعا الناس كانو كتير وزحمة اووي سلمت عليه بلمشاورة


ومحمود الدوح (ميدو في الادغال حاليا) ومحمد (ابن الحجر العسقلاني ) وسوووو كانو في البلكونه من كتر الحر وطبعا رحت لهم انا وفاتيما وشوفتهم هيروحو البورصه ولا لاء وطبعا كان سوووو عامل مفاجئه لفاتيما وقايلي عليها علي المسنجر اننا هنحتفل بعيد ميلادها

وطبعا اتعرفت علي انسانه انا مبسوطه اني شوفتها واتعرفت عليها داليا ( قوس قزح ) ام نور انسانه جميلة وعقلة جداا وحنينه اووي ربنا يخليها لي ابنها يارب
وسلمت علي مايكل وطبعا انا شوفته قبل كدا في التبرع بلدم انسان جميل وطيب اووي
ووسالت علي مروه ( لماضة) وطبعا قالولي هتلاقي حاجه كدا سفروته وصغننه المهم دورت علي وفي الاخر وصلت لها سلمت عليها والحقيقة هي هادية جداا ورقيقة جداا وبتتكسف برغم لماضتها اللي بنشوفها فعلا سعيده اني شوفتها وابي وفاتيما جم قعدو معانا


وسلمت كمان علي الاستاذ احمد القاضي (يا مركبي ) وطبعا انسان غاية في الاحترام وشخصية الواحد يفتخر بيها برا مصر واللي جيه مخصوص من السعودية وشنطته جمبه الله يكون في عونه ويوصلة بلسلامه ان شاء الله
قابلت كمان شريف (سيبو في حاله ) وهو صديق احمد الصباغ في الشغل انسان محترم جداا الحقيقة وطلع من الاسماعليه بلدي التانية


وطبعا انا من اول ما وصلت وانا نفسي اشوف داليا ( اهو ده عيبة ) سالت عليها سوووو وآبي ولقيتها وسلمت عليها وطبعا كنت شايلة معايا سلامات من صديقنا المشترك محمد ( الواد الشقي ) واللي عرفته ببلوج وهو عرف داليا الموقع واشتركو الاثنين في بلوج شوفتم النصيب في الاخر نتجمع كلنا وكل واحد من محافظة ، الحقيقة كنت رسمه لها صورة وطلعت احلي من الصورة بكتير انسانه جميلة وهادية ورقيقة وكنت مبسوطه بيها جداا لاني معجبة باسلوبها جدااا واخذنا طبعا احنا البنات ارقام بعض علشان يكمل التواصل بينا


طبعا كان نفسي اتعرف علي ناس كتيرة بس معرفتش الدنيا كانت زحمة اووي والجو حر ونور معايا وكمان المفروض اننا هنروح علي قهوه البورصة علشان عيد ميلاد فاتيما

ورحنا علي البورصة أنا وداليا وسحر وسلوي و نيرمين وسوو وابي مشيت مع خطيبها اسلام

ووصلنا هناك وكانت المفاجئة انهم كلهم جم علي البورصة وكان يوم جميل جداااااااااااااا

وقابلت هناك الاستاذ محمد علي ( يوميات عيل مصري) وانا سعيده جداا اني اتشرفت بمعرفتك وكان نفسي اتعرف علي حضرتك من زمان مع الصباغ

وكمان قابلت شخصية جميلة جداا وسعيده اني شوفته هو خالد (همس الاحباب)0

وكان نفسي اقعد اكتر من كدا واتعرف علي كل من
الاستاذ محمد شلبي ( عصفور المدينه) والاستاذه ايناس لطفي والاستاذ ايهاب عمر (مداونه ايهاب عمر ) والاستاذ محمد مفيد والاستاذ احمد البوهي والاستاذ احمد مهني وشيماء الجيزي واللي كانت بدور عليها داليا اهو ده عيبة وملحقتش اشوفها ولا اتعرف عليها .

انا سعيده باليوم ده ونفسي بجد يتعوض ويجي فيه كل اللي مقدرش يجي زي خالتى فرنسا ربنا يشيفيها يارب ويرجعها لنا بلسلامه و عبده الرايق و بطوط وخبيب و دوبا و كاميليا و خمسة فضفضة ومونا ليزا و قطة الصحراء و الطائر الحزين و برقش والبت خيخه ومحمود ( رئيس جمهورية نفسي اللي كلمته علي موبيل آآبي وسلمت عليه وفرسته شويا وكان نفسة يجي بس ظروف شغلة بقي الله يكون في عونه ، كان نفسي لولو (وحده مفروسة ) ناس ناس كتيرةكان نفسي اشوفهم سمحوني لو كنت نسيت حد

بجد مش عارفة اوصف سعادتي لما شوفتكم

ياريت كل واحد من اللي شافني يقول ايه الصورة اللي كانو رسمينها غير اني نكادية وحزينه ههههههه

بحبكم في الله

رودي

هناك 77 تعليقًا:

موناليزا يقول...

ياحبيبتى ربنا يجعل ايامك كلها فرح وهنا وسعادة
كان نفسى اكون معاكم عشان اتعرف على اخواتى اللى حبتهم جدا بس ان شاء الله تتعوض
واشكرك جدا انك شاركتينا اليوم الجميل ده بهذاالبوست الرائع
دمتى بخير وسعادة

(احمد سكر ) يقول...

السلام عليكم
مين قال انك نكديه ؟؟

متصدقوهاش

هى اه عنيها فيها غموض شويه

لاء موش شويه

فيها غموض كتير

بس تحسو انكم تعرفوها من زمااان

ودا احساسى لما شفتك يا ام نور

اما توقعى لشكلك قبل مااشوك

ممممممم

انا كنت متخيلك فعلا بنوته

وعندك 17 سنه هههه


ربنا يبارك يكى

بجد انسانه محترمه جدا

ربنا يحفظلك نور

تحياتى

اخيكى

ابو محمد

PrInCeSS BeRy يقول...

بصراحة يا رودى انا حسيت بالسعادة اللى حستيها من كتر منا شايفة انك سعيدة انك شفتى كل اصحابك عن طريق كتابتك ربنا يخليكم لبعض

كاميليا بهاء الدين يقول...

رودى الجميلة

تعرفى؟

اجمل حاجه الفرحة والسعادة اللى حسيتها فى البوست
وفى كل البوستات اللى اتكتبت توصف اليوم ده

ربنا يجمعكم دايما فى مناسبات حلوه
ويجمعكم على الخير يارب

تحياتى وحبى

د/اجدع بنوته يقول...

الف مبروك ياحبيبتى

للاسف لسه طبعا مقرتش الكلام اللى نزلك ف الكتاب

لانى معثرتش ع الكتاب لسه

بس انتى طبعا كل كلامك يستحق ينزل ف ديوان

مش بوست ولا اتنين بس

الف مبروك وسلميلى ع نور كتييييييير

وللاسف لم يوفقنى حظى انى اشوفك

وباذن الله ملحوقه

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

ازيك ياقمر
تخيلى وحشتونى اوى ونفسى اشوفكم تانى الواحد كان حاسس انة وسط عائلتة اللى بيحبها وبجد كان يوم خيالى
وازى الشقاوة اللى عمالة تجرى ولا هممها حد بوسهالى
تحياتى لكى

همس الاحباب يقول...

هههههههههه
هو انا كنت قاعد جنبك خيال ولا حاجة
ومال لو ما كانش الكرسى جنب الكرسى والباب جنب الباب كنت عملتى ايه
ده انا طلعت هوا يا ولاد وانا مش واخد بالى
ههههههههه
بس بجد انا سعيد بمعرفة حضرتك وبشقاوة القمر الصغير نور
ولو كان على راى شوفيه فى المدونة عندى
تحياتى وتقديرى
خالد

صاحب المضيفة يقول...

ربنا يكرمك ويعزك

ده من ذوقك يارودي بس



ربنا يسهل ونعرف نتلم اللمة دي مرة تانية في أقرب وقت


كان يوم جميل بجد وحاجه كده مخلتفة شويتين عن الباقي



تحياتي وسلامي لنور هانم

فاتيما يقول...

إيه يا رودى الكام كلمة الغريبة اللى فى الآخر دى ؟؟
نكدية و حزينة ؟؟
طب دنتى عكس المقطوعات الأدبية اللى بتكتبيها خالص
أنتى نثرك كله حزن و شجن بس فى الواقع إنتى إنسانة مرحة
و مريحة جدا فى التعامل مع الغير
و بعدين بتقتحمى اللى قدامك بشياكة كدا و تأخديه على الجو و بيحس إنه يعرفك من زماااان
دا كان إحساسى لما شوفتك اول مرة
و بيتأكد لما شوفتك تانى و ان شاء الله يزيد و يكبر على مر الزمن
و بخصوص نور و حركاتها القرعة دى ؟؟
أنا يا ستى هفوتلها المرة دى عشان خاطر أمها
بصراحة أهم حاجة فى عروسة إبنى إنها أمها تكون ست طيبة عشان بنتها تطلع لها ...
و الحمدلله الجزئية دى مفروغ منها
و إحنا يا ستى موافقين تتقل عليا
بس موش قوى بقى و تسوق فيها
تحياتى يا قمر
و بوسيلى نور قوى

قوس قزح يقول...

بقى انا الكلام الحلو ده ؟؟
ربنا يخليكى
و بعدين ايه نكدية دى .. لا مش صح ابدا طبعا
انا حسيت انك جدعة اوى و اد المسئولية
ربنا يبارك لكى فى نور و تطلع احلى بنوتة مصرية لمامتها
و بعدين ايه حكاية يوسف بقى ؟
لا لا انا عندى نور بيغير من الكلام ده
لازم تحدد موقفها من دلوقتى
مينفعش تعلق قلوب الولاد كده :))

good4u يقول...

حكايه حلوة اوي
حكايه حقيقيه
والحقيقي نادر في الزمن دا
حلوة كميه المشاعر دي اكيد بتحببنا في الحياة اكتر

إبـراهيم ... يقول...

ربنا يخليكي يا رودي، رغم إننا ما قعدناش مع بعض المره دي ، والدنيا كانت زحمة، لكن مجرد وجودك وابتسامتك الحلوة، والعسووولة "خطيبتي" نور ربنا يخليها أضفى على الجو سعادة لا مثيل لها ، الحمد لله كان أجمل لقاء مدونين والبركة في الأحمدين ودار أكتب ، والكتاب الجميييل ....
ألف ألأف مبرووك لينـــا كلللنـا ، ويااارب عقبال الإصدار التاني والثالث والعاشـــر ونعمل حفلات تعمًّر الدنيـــا

((بس أنا ماشفتش ناس إنتي قلتي عليهم زي رئيسة حزب الأحلام)

Mafrousa يقول...

الله يارودى الله
وصفك لليو حسسنى انى كنت موجوده ....
ربنا يديم المحبه فى القلوب

Empress appy يقول...

يا سلام هنستهبل بقى تلعب فى اى حاجه وكل حاجه ماشى يا رودى لنا بورصه تلمنا ههههههههههههههه
بجد انتى عارفه انا بحبك وبحب نور قد ايه كتير قوووووووووى ربنا يخليها لكى وكان يوم تحفه بوجود اسلام طبعا ههههههههه(وش بيرقص حواجبه وعنيه)
لا بجد بوجدكم كلمكم كان تحفه يا حبيبتى

أبو خالد يقول...

أبنتى الطيبة /رودى
ربنا يبارك لك فى نور
كان أجمل يوم فعلا
و كنت أتمنى أن اتعرف على أبو نور خيرها فى غيرها
دمتى إنسانة أصيلة

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

وربنا انا عارف انى ماليش حظ لو اتقدم التوقيع كام يوم وانا فى القاهره كان حصل ايه وكل خميس بيكون عندى شغل بسيط الشغل كان اوفر يومها واحلى ما فى الموضوع انى مرحتش الشغل اصلا ونمت طول اليوم من المعاناه بس الى خفف عليه الحمل والضغط العصبى حاجتين انى كلمتكم والى حصل لاجدع بنوته اصلى الى يشوف قهرت الناس تهون عليه قهرته

كوارث يقول...

يااااااااااه
اخيرا عرفت واحد تاني حضر غير يحيي هاشم ابراهيم عادل وايهاب عمر
تحيا مصر
في هنا تفاصيل زيادة لسه مال قريتهاش
مبروك للمدونين للمرة التربخليون
وربنا يديم السعادة والاخوة

الـسـيـدة نـون يقول...

رودى
نور بنتك ليها صورة مع محمود الدوح
واحمد الصباغ نشرها عنده على المدونة
نصيحة منى يا حبيبتى
اطلبى من احمد انه يشيل الصورة

بسم الله ماشاء الله
البت ممكن تتحسد

خلى احمد يرفع الصورة احسن

سؤال بس
هى دى نفس البت اللى انا شوفتها على البورصة مرة؟

شكلها مختلف تماااااااااااما

بسم الله ماشاء الله
الله اكبر فى عيون كل الناس اللى يشوفوها ومايصلوش على النبى
خمسة وخميسة فى عيونهم
اله اكبر الله اكبر
قولى قل اعوذ برب الفلق
وافتكرى الكلام اللى قلتهولى اخر مرة لما شوفتك
قوليى الكلام ده لنفسك يا رودى

ربنا يحمهالك من كل سوء ومن كل شر ومن كل عين
ويكرمك فيها

سلام
اختك خيخة

Tamer Alhosiny يقول...

بيستدعيني دلوقتي الموقف الشهير في فيلم الطريق الي ايلات
للضفضع البشري الاي مش قدر يقوم مع زملائه بالمهمه
وهو شايف التفجير علي الضفه التانيه
وبيقول بحزن واسي عجيب

يارتني كنت معاهم
يارتني كنت معاهم
يارتني كنت معاهم

بس ان شاء الله
هكون معاكم قريب
وفي اقرب فرصه لاني بجد نفسي اتعرف علي المدونين الاي بحب اقرئلهم اعمالهم

وكمان كان نفسي اشوف نوني خطيبتي
وزعلت لما عرفت انها راحت مع مامتها
وانا ضيعت فرصة اني اشوفها

اهو ده عيبه يقول...

رودى
سعيده جدا انى قابلتك اخيرا واتعرفت عليكى
انتى وبنوتك العسل ربنا يحميها يارب ويخليها

كان نفسى اكمل معاكم اليوم بس انتى عارفه
ان شاء الله نتقابل تانى كتير
تحياتى ليكى

د. إيمان مكاوي يقول...

ألف مبروك لكل المدونين..ويارب أكون معاكم المره الجايه...وأحس بجو الفرح ده لأني مفتقداه جدا في الغربه
بنوتك ما شاء الله جميله ..أنا عندي 3 عرسان زي القمر
تحياتي

واحد من البلد دى يقول...

كده برضه يا أخت بنوتة ..
عموما أنا ناوى إن شاء الله وكنت من أهل الدنيا المرة الجاية أحضر هذا المهرجان الجميل ..
بارك الله لكى فى بنت حضرتك..
وجعل أيامك كلها سعادة ..
أخيكى فى الله

Desert cat يقول...

يا حبيبتى ربنا يسعد ايامك كلها
وان شاء الله يحصل يوم تقابلى فيه كل اللى بتحبيهم وبيحبوكى
بوسى لى نور بوسه كبيرة اوى

شهرزاد يقول...

بجد اليوم ده كان رااائع
كنت حاسة اني عايزة اعرف اكبر عدد من المدونات اللي بدخلها واشوف ياترى الناس في مخيلتي هم هم نفسهم على الحقيقة
بس حقيقي طلعتوا أحلى من الخيال بكتير
لم يسعدني الحظ واراكً
ان شاء الله الجايات كتير

غير معرف يقول...

بصي،، انا قاعدة عماله اقرا اللي انتي كتباه مش عارفة مالي مبتسمة كده ليه؟ هههههههههه وكإني كنت معاكو نفسي اكون معاكو حاجة زي كده
ربنا يخليكوا لبعض يا رودي

wanna b a physician يقول...

يارب دايما تبقى مبسوطة كدا
ودايما متجمعين يارب
الحقيقة كنت نفسى اجى بس الدنيا ساعات بتمنعنا من حاجات بقا
فرصة اخرى
تحياتى

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

باذن الله ربنا يفرحك على طوووووول ويسعد ايامك ويبارك في بنوتك حبيبتك يارب
كان نفسي اشوفكم
تتعوض باذن الله
تحياتي

آخر العنقود يقول...

ربنا يكرمك ويخليك يارودى يارب
انا فعلا كنت مبسوطة جدا بتعرفي عليكى من اول مرة
بجد وبعدين انتى مش نكدية خااااااااااااااااااااالص
صحيح والله ده انتى عشرية جدا ودمك خفيف وحبوبة جدا جدا من اول مرة قابلتك وانا حاسة انى اعرفك من زمان
وانا طبعا قولتلك الكلام ده اول مرة

ربنا يحفظك ويباركلك فى نور السكرة
وان شاء المرة الجاية اقدر اقعد معاكم اكتر من كده

Abo 7anf يقول...

اكيد كان يوم رائع
كويس انك استمتعتى بيه

GOLDEN B0Y يقول...

مدونه جميله ربنا يوفقك

ربنا يخلى ايامك كدا كلها جميله على طول
يارب
تقبل تحياتى :
ROONEY

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ربمنا يسعد ايامك والناس كلها واضح انها كانت مبسوطة اليوم دة ...

ربنا يكرمك

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
بنوته مصرية يقول...

monaliza

بجد وانا كمان كان نفسي اشوفك

المرا الجاية بس اوعدينا تكوني موجوده

لكي كل التحيةة

بنوته مصرية يقول...

سكر

ربنا يخليك يا ابو محمد

ميرسي ليك

ويا سيدي اعتبر اني انا البنوته اللي 17 سنه يعني هاكل من عمري 10 سنين بس هههههههه


كان يوم جميل فعلا
لك تحياتي

بنوته مصرية يقول...

لولو

ميرسي يا قمر كان نفسي تكوني معانا كنتي هتبقي مبسوطه بجد

تحياتي يا قمر

بنوته مصرية يقول...

كاميليا

والله بجد نفسي اشوفك

اتمناه اللقاء الجاي اشوفك

اليوم كان ناقصك بجد

تحياتي يا قمر

بنوته مصرية يقول...

د/اجدع بنوته

ربنا يخليكي ليا

بس للاسف انا منزلتش اي حاجه ليا في العدد ده
ان شاء الله المرا الجاية

ولازم تبقي موجوده معانا

بجد اليوم كان حلو اووي

لكي تحياتي

بنوته مصرية يقول...

سلوي

والهي وانا كمان وحشتوني اووي

ومبسوطه جدااااااااا اني شوفتك انتي وسحر

ربنا يبارك لكم

تحياتي

بنوته مصرية يقول...

خالد

ازاي بقي انت مش هوا ولا حاجه

بجد انا مبسوطه اني اتعرفت عليك

ربنا يكرمك
ويارب يتكرر هذا التجمع الجميل

لك تحياتي

بنوته مصرية يقول...

اخي صاحب المضيفة

اه والله يوم جميل

يارب يتكرر تاني

لك تحياتي

بنوته مصرية يقول...

فاتيما

وحشتيني وحشتيني

ربنا يخليكي ليا ويخليلي لسانك اللي بينقط عسل ده
اما بخصوص نور انا عرفتها غلطتها وفهمتها ازاي تعامل حماتها ههههههههههه

وحشتيني امتي اشوفك

بنوته مصرية يقول...

دوولي

منورة يا قمر انتي اكتر كمان الكلام مش هيوفيلك حقك يا قمر

وخلاص انا هقول لي نور تسيبها من الواد سو ده
هههههههههههه

وهنديلو المهر والشبكة اللي مجبهاش كمان

منوره بجد ووحشتيني

بنوته مصرية يقول...

سيد

ميرسي يا ابو محمد

بجد اليوم كان عوزك

تتعوض المرا الجاية

لك تحياتي

بنوته مصرية يقول...

ابراهيم

اه والله ملحقتش اقعد معاك
كنت مشغول بي ابنك الكتاب ههههههه

ميرسي علي توقيعك في الكتاب بتاعك

واه اصلي سلوي كانت جوه معايا وانت كنت واقف علي الباب

المرا الجاية بقي ان شاء الله

تحياتي

بنوته مصرية يقول...

ازيك يامفروسة

كان نفسينا تبقي معايا انتي مجتيش ليه ؟

بجد نفسي اشوفك

تحياتي

بنوته مصرية يقول...

آآبي
هههههههههههههههه
ربنا يخليكم لبعض بس ابقي ابعديه عن نور لحسن عنيها منه
هههههههههههه


امتي اشوفك

بنوته مصرية يقول...

بابا ابو خالد

ربنا يخليك ويطول عمرك المرا الجاية ان شاء الله

سعيده اني شوفت حضرتك
ربنا يبارك لك

بنوته مصرية يقول...

رئيس جمهورية نفسي

اخي محمود معلشي الله يكون في عونك بس المرا الجاية لازم نشوفك

بس ايه اللي حصل لي د اجدع بنوته ؟

ثم انت كنت مشارك معانا مش كلمتنا في التليفون

تحياتي لك

بنوته مصرية يقول...

كوارث

ربنا يخليك

واتمناه نشوفك المرا الجاية

تحياتي لك

بنوته مصرية يقول...

خيخة


طيب انا راضية ذمتك دي بنتي

يا بنتي احمد الظاهر انه عجز

حاطط صورة لي ولد وبيقول عليه نوور

ههههههههههههههههههههههه

طيب ازاي ده ولد وانتي شوفتي نور بنوته زي الامر

متخفيش انا لما اقولك حاجه يبقي بعملها في حذفيرها هههههههههه


وحشتيني يا قمر

بوسة لشيكو

بنت مصريه يقول...

بجد كان نفسى ابقى معاكوا
يا بنوته
بس مكنتش اعرف المعاد
اصل محدش قاللى
انا زعلانه قوى انى مكنتش معاكو

khobayb يقول...

أغبطكم كثيرا كثيرا

:)

الميكروباص يقول...

عملوها الوحوش

يا ريتني كنت معاهم

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

اجدع بنوته يا ستى راحت من الشرقيه للقاهره علشان تحضر حفل التوقيه وبدل ما تحضر الحفل شربت كانز ورجعت
نياااااااااااااااااااها

حمادة زيدان يقول...

الظاهر اليوم ده كان جميل يا رودي والظاهر أنكم اتبصتوا
وانا مكنتش مجود
أوععععععععععععععععععععععععععععععععع


ياللا تتعوض ان شاء الله

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مش بحقد خالص والله
بس كان نفسي ابقي معاكوا

بنوته مصرية يقول...

تامر الحسيني

معلشي تتعوض وازا كان علي نوني هتشوفها كتير لما تيجي تتقدم لباباها ههههههههه


ربنا يخليك وكان نفسينا تكون معانا كان يوم جميل فعلا
تحياتي

أسوور يقول...

قرر رئيس مجلس ادارة الجريدة مشكورا أن يتبنى كل ما يكتبه المدونون
وان يفرد مساحة لا بأس بها لبوستات البلوجرز
كما وافق على نشر البوستات المرشحة بتوقيع كتابها وصورهم
وذلك ايمانا منه بقوة التدوين وبأنها صوت المصريين
***
على كل مدون يرغب فى نشر مقالات - تحقيقات - قصص - نقد - ادب - شعر - سياسة او أى كتابات لم يرد ذكرها
ان يرسل البوست المرشح مذيل بتوقيعه وعنوان المدونة والإسم الحركى ان اراد
مرفق بصورة شخصية له
على الإيميل التالى

amyasser@hotmail.com

أو ترك اللينك الخاص بالبوست والمعلومات الخاصة بالمدون فى تعليق على العنوان التالى

www.amyasser.blogspot.com

تحت عنوان خاص لجريدة الأسرة العربية
الجريدة تصدر الإثنين من كل أسبوع

بنوته مصرية يقول...

اهو ده عيبه

دولي حبيبه قلبي وانا كمان مبسوووطه جدااا اني شوفتك

ان شاء الله تتكرر يا اجي لكي بورسعيد ياتجيلي انتي اسماعليه
هههههههه

واهي المسافه قريبه دول ولاد عم حتي ههههههه

تحياتي يا قمر

بنوته مصرية يقول...

ema

ربنا يخليكي يا قمر ويخليلك اولادك

وياريت المرا الجاية نشوفك وترجعي بلسلامه ان شاء الله

تحياتي

بنوته مصرية يقول...

واحد من البلد دي

ربنا يخليك ويخلي اولادك ان شاء الله

ان شاء الله تكون معانا المرا الجاية
تحياتي لك

بنوته مصرية يقول...

قطيتي

ربنا يخليكي يا قمر نفسي المرا الجاية اشوفك

وتبوسي نور برحتك

تحياتي لكي

بنوته مصرية يقول...

شهرازاد

بجد انتي كنتي موجوده

كان نفسي اشوفك والله

الجو كان زحمة معرفناش نتعرف علي بعض وكمان المكان ضيق

ان شاء الله المرا الجاية اشوفك واتعرف بيكي

لكي تحياتي

بنوته مصرية يقول...

حبيبه قلبي مها

نفسنا بجد كنا نشوفك
وتكوني معانا وعموما انتي شاركتينا بقلبك وسعادتك اللي نا شيفاها في ردك عليا

ربنا يكرمك واتمناه اشوفك المرا الجاية

تحياتي

بنوته مصرية يقول...

wanna b a physician


معلشي المرا الجاية ظروفك تتغير وتقدر تيجي ونشوفك

لك تحياتي

بنوته مصرية يقول...

nonoymm

والله وانا كمان كان نفسي اشوفك

تتعوض ان شاء الله

تحياتي لكي

بنوته مصرية يقول...

اخر العنقود

ربنا يخليكي يا اماني

وانا كان نفسي اقعد معاكي اووي

شوفو مرا ونتقابل فيها

لكي تحياتي

بنوته مصرية يقول...

ابو حنف

بجد كان يوم تحفة

ميرسي ليك
تحياتي

بنوته مصرية يقول...

golden b0y


ميرسي علي الدعوة الحلوة

لكي تحياتي

بنوته مصرية يقول...

ELGaZaLy


والله كان تحفة بجد ياريت كنت موجود وشوفت بنفسك

ميرسي وتحياتي لك

بنوته مصرية يقول...

بنت مصرية

متزعليش اللقاء الجاي هاجي واقولك التفاصيل

المرا الجاية اشوفك

تحياتي لكي

بنوته مصرية يقول...

خبيب

المرا الجاية نشوفك ان شاء الله

تحياتي

بنوته مصرية يقول...

لورنس العرب

هههههههههه
المرا الجاية ان شاء الله

تحياتي

بنوته مصرية يقول...

رئيس جمهورية نفسي
ههههههههههههههههه

بتتكلم بجد رجعت تاني ليييييييييييييييه

بنوته مصرية يقول...

حماده زيدان

والله واحنا كمان نفسينا كنت تكون معانا

المرا الجاية ان شاء الله

بنوته مصرية يقول...

أسوور

ربنا يوفقكم يارب

تحياتي لكم

v bnjvbbnfhnn يقول...

انتى فعلا اسلوبك جميل ورائع وربنا يخاليلك بنوتك الجميلة ... بس بلاش تحرمينا من اسلوبك الجميل دة وانا فخور انك معانا

بنوته مصرية يقول...

محمود حسن

ميرسي اخي علي متابعتك ومرورك

وانا الاسعد

تحياتي لك