الأحد، 16 مارس 2008

والله اسفة يا جماعه

والله يا جماعه انا اسفة
وانا بعمل اعدادات للوحه التحكم بتاعتي الرئيسية
بلغلط حذفت المداونات بتاعتي
طبعا انا مقهورة حاليا
وطبعا كل اللي كان معلق عندي بتعليقات


طبعا اتمسحت
وطبعا اتمسحت البوستات اللي كنت كتباها من السنه اللي فاتت
فانا هحاول انزلها من جديد
فبعتذر لكم
ومنتظراكم من جديد
واتمناه التواصل من جديد
اختكم المقهورة


رودي

هناك 8 تعليقات:

فاتيما يقول...

يا رودى و لا يهمك بس كنت أتمنى أفيدك بس للأسف مليش فى التكنولوجيا العميقة دى يمكن حد تانى متمكن يقدر يحلها
بس أنا طبعا مقدرة حالة الزعل زائد إن عنك احباط سابق ما زلت أتصور إنه موجود و لم ينتهى بعد
بس ربنا يفكها عليكى و علينا جميعاً يا حبيبتى
و تحياتى لنور الجميلة

AHMED SAMIR يقول...

معلش يا رودي
انا مقدر مشاعرك والله
اقل ما يمكن وصف مشاعرك به دلوقتي
هو
القهر
كل مدونة وانتي طيبة
على فكرة
الانسان هو اللي بصنع المدونة وليس العكس
تحياتي

بنوته مصرية يقول...

فاتيما

اسكتي دانا كنت هموت ساعتها اكتر من 15 بوست اتمسح بتعليقاته

يلا الحمد الله

ان شاء الله هكتبهم تاني هنا من تاني

ميرسي يا فاتيما علي مشاعرك الجميلة دي

علي فكرة بتصل بيكي التليفون مش عارفة مش بيجمع انتي غيرتي الرقم ؟

تحياتي
رودي

بنوته مصرية يقول...

a.samir

فعلا كلامك صح احنا اللي بنعمل المداونات
ميرسي ليك جداا

كل التحية ليك

رودي

صاحب المضيفة يقول...

حصلت عند غيرك


عوضك الله خيرا منها

تحياتي

Manal يقول...

شدي حيلك

والله يعينك

:)

ما عليه تتعوض

بس بدون قهر

بنوته مصرية يقول...

صاحب المضيفة


يعني مش لوحدي

بس عارف لما تكون تعبان في حاجه وفجأه كدا في لحظة وبلغلط تضيع

الحمد الله

ربنا يقدرني واعمل احسن منها

تحياتي

بنوته مصرية يقول...

manalq8


الشده علي الله

ميرسي ربنا يخلي

تحياتي